چمران: شورا‌های شهر و روستا، انعکاس خواست و سلیقه مردم هستند رئیس دیوان عالی کشور: سبقت در خدمت باید فرهنگ غالب در نظام شورایی کشور باشد + فیلم آموزش ایمنی و مواجهه با حریق برای ۱۲۴ هزار شهروند مشهدی گپ و گفت با میراث دار سنت پرورش اسب یورقه در مهدی آباد| ما که هرچه بردیم، با رفقا خوردیم   شهروند خبرنگار | درخواست به‌سازی پیاده‌رو «ابرار ۱۰» در مشهد + پاسخ سرویس‌دهی رایگان خط‌۲ قطارشهری مشهد در روز شهادت امام‌جعفرصادق‌(ع) اعمال‌قانون ۱۸۱۸ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۱ دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) دردسر‌های بودار همسایگی با انبار‌های خانگی | دپوی ضایعات در منازل مسکونی شهرک صابر مشهد ایست‌کار‌های مشهد، الگوی کشور | بیمه کارگران ایست‌کار‌ها در اولویت باشد هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز در شرایط پاک قرار گرفت (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) احداث ۱۴ بوستان بزرگ در شهر مشهد | پروژه‌های زودبازده‌ برای محرومیت‌زدایی از حاشیه شهر ترافیک سنگین در بولوار ملک‌آباد و وکیل‌آباد مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) حاجی بگلو: رویکرد و نگاه شورای ششم، تحقق عدالت‌محوری در مشهد است سردار رادان در مشهد: قسم به خون شهدا که حافظ سنگر حجاب هستیم| توطئه عریانی و برهنگی، برنامه نفوذ دشمن برای براندازی است مشهدالرضا(ع)، هم‌صدا با طنین حجاب و غیرت | اجتماع باشکوه حمایت از «طرح نور فراجا» برگزار شد + فیلم بلاتکلیفی ۴۵۰‌هزار هکتار از اراضی ملی خراسان رضوی شهروند خبرنگار | درخواست ترمیم آسفالت در بلوار شهید آوینی مشهد + پاسخ شهردار مشهد: کلان‌شهر مشهد در زمینه هوشمندسازی پیشرو است هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

امکان پرداخت الکترونیک، بدون وجه نقد و من‌کارت در خدمات حمل‌ونقل عمومی

  • کد خبر: ۲۴۲۴۱
  • ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹
  • ۳
امکان پرداخت الکترونیک، بدون وجه نقد و من‌کارت در خدمات حمل‌ونقل عمومی
مدیرعامل سازمان فناوری ارتباطات و اطلاعات شهرداری مشهد گفت: کاهش استفاده از پرداخت‌های نقدی و برقراری تماس، موضوع مهمی است که در سازمان فاوا به‌طور جدی دنبال می‌شود.
لاله سادات کوثری- محمدجواد رجائیان با اعلام این خبر افزود: استفاده از پول نقد و حتی کارت بانکی، این روز‌ها یکی از راه‌های انتقال بیماری کرونا به‌شمار می‌رود. اپلیکیشن پرداخت «تاپ» از راه‌هایی است که شهرداری مشهد پیش پای شهروندان گذاشته است تا نه‌تن‌ها از پول نقد، بلکه از «من‌کارت» نیز بی‌نیاز باشند.

وی ادامه داد: پرداخت بهای خدمات تاکسی، اتوبوس و قطارشهری از این طریق، نه‌تن‌ها ساده‌ترین روش، بلکه مطمئن‌ترین راه برای کاهش تماس با اشیای آلوده احتمالی است.

وی افزود: در این روش تنها با استفاده از گوشی همراه و اسکن کیو آر کد، وجه استفاده از خدمات پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: علاوه بر این از اپلیکیشن «کیپاد» نیز برای پرداخت کرایه قطارشهری و خطوط BRT استفاده می‌شود.

وی گفت: طبق برنامه سازمان فاوای شهرداری مشهد، در آینده امکان استفاده از سایر کیف پول‌ها بر روی این بستر نیز فراهم می‌شود.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد افزود: در شرایط فعلی امکان دریافت مجوز تردد به‌صورت الکترونیکی نیز فراهم شده است تا در صورت نیاز، اشخاص و نهاد‌ها بتوانند دور از کاغذبازی‌های مرسوم، این مجوز را دریافت کنند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
سید رضا قادریان
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
0
0
با سلام
لطفا پرداخت از طریق اینترنت و گوشی را به همکاران خود اطلاع دهید. در جریان پرداخت اینترنتی نیستند.
جمال عرب
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
0
0
عالی
حیدری
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
0
0
بجای اینکه فقط خبر رو بذارید نحوه پرداخت با گوشی رو بصورت شفاف و واضح توضیح بدید. مخصوصا زائران ب این اطلاعات نیازمندتر هستند
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->